lauantai 18. huhtikuuta 2009

Nyt hajottaa...

Mun ystäväni - läppäri, on temppuillut mulle tämän päivän. Ihme jos saan tämän edes kirjoitettua ilman koneen kaatumista. Maanantaina lähtee huoltoon, joten blogini hiljenee sit viimeistään :( Ja meidän entiseen koneeseen en löydä yhtä piuhaa mikä pitäs olla, jotta sais ees käyntiin...
Just kun tänään tarviisin olla koneella...*huokaa*

Tänään ja eilen on ollut ihan hirvee keli täällä, mieletön tuuli ja lumituisku. Missä viipyy kevät?!

Kaikesta huolimatta Hauskaa viikonloppua teille kaikille blogiini eksyville!

T: Hanne, joka on erittäin turhautunut

8 kommenttia:

Susanne kirjoitti...

Tuttu tunne =) Meidän läppäri on kans pidemmän aikaa temppuilut ja joka aamu jännityksellä avaan konetta, että toimiiko. Varmaan pian leviää käsiin koko kone =/

Kaikesta huolimatta mukavaa lauantai-iltaa =)

TARJA L kirjoitti...

Tiedän tunteen :) Oma läppäri sanoi sopimuksen irti,kun olin Leimailutaivaassa ja uusikin kone temppuili. Joten olin täysin pimennossa reilun viikon :( Se on todella,todella turhauttava tunne.

Mukavaa sunnuntaita :)

ammax kirjoitti...

Kauhia ajatus et läppis sanois työsopimuksen irti...
Juu ei näytä keväällä olevan kiirus meillä päin...
Äijä mietti pääsiäisen jälkeen et vuos sitten jo pääsi prätkällä kruisaileen... ei oo ny kiire ees =(

Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti kone toimii.
Tuli pari uutta ilmoittautujaa:)

Blogissani tunnustus.

Arja kirjoitti...

Blogissani iloa ja valoa takkuilevaan elämään!

Maria H. kirjoitti...

Mulla myös tunnustus sinulle:-)

Minkkis kirjoitti...

Heips! Nauhat ja ihana kortti tulivat tänään, hirmusti kiitoksia! =) Onko minun kirjeeni saapunut perille..?

Minkkis kirjoitti...

Hyvä kun tuli perille :D mää aina vähän 'vauhkoan', kun monella tuntuu olevan huonoja kokemuksia postin kulun suhteen (vaikka mulla itsellä ei olekkaa..)
Toivottavasti saat tietokoneasiat kuntoon =)