maanantai 13. huhtikuuta 2009

Laiskottelua

Hohhoijjaa...pääsiäinen meni täysin laiskotellen, oon valvonu pitkään ja nukunu pitkään, kattonu telkkaria ja pelannut lasten kanssa. Säät oli tosi ikävät, aurinkoista piti olla vaan eipä täällä aurinko ole moneen päivään näyttäytynyt =(

Tänään olen sentään ommellut muutaman sisutusjutskan ja saanut viimeisteltyä hääalbumin ja kortteja häihin. Varsin yksinkertaisella linjalla liikuttu siis :D






Onneksi mulla on huomenna vielä lomapäivä! Toivottavasti sais jotain aikaankin...mulla on hirvee sisustusinnostus nyt päällä, pitäs saada laittaa jälleen kämppä uusiks, lottovoitto enää puuttuu. :)

2 kommenttia:

TARJA L kirjoitti...

Oi, miten paljon ihania kortteja olet ehtinyt tekemään.Ihastuttava tuo hääalbumi ja kortit. Runo on piste päälle.

Maria H. kirjoitti...

Aivan ihania hääjuttuja!! Ja halit sulle. Mua kans eilen tympi, kun niin kamala tuuli ulkona, että ei paljon viitsinyt pihalla pistäytyä.. Toivottavasti saat koneen pian kuntoon!!