maanantai 1. joulukuuta 2008

Lorujoulukalenteri

Olen ihan sanaton...sain tänään sopivasti joulukuun ensimmäisen päivän kunniaksi paketin Piialta, missä oli hänen ja poikansa tekemä lorukorttijoulukalenteri sekä muita ihanuuksia. Kaikki on niin tyrmistyttävän ihastuttavaa, että olen ihan liikuttunut,
Kiitos ja halit sinulle Piia!<3

Tässä kaikki kortit vielä kuorissaan, odottamassa avaamista... Ja tässä tämän päivän kortti. Niin kaunis ja loruun juuri sopiva!

" Lumiukko se ulkona tönöttää,
ei siltäkään joulu väliin jää.
Jouluyönä se kiitää konsanaan,
luo toisten ukkojen juhlimaan.
Tähtien loisteessa alkaa ne sen:
piirissä tanssin iloisen!"


Olen tällä hetkellä sairaslomalla, joten hoitolapset eivät vielä pääse nauttimaan loruista,
mutta Emmi on innoissaan :)


Korteille sain myös tällaisen aivan ihanan joulusukan, tosi ihastuttava idea!
*oon ihan täpinöissäni*
Ja kiitokseksi say6-ringin emoilusta sain nämä ihanuudet.

Voi Piia, oon niin iloinen! :) Kiitos ihana!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienon lorusukan olet saanut! Oma pakettini lähtee postiin ensi viikolla (tällä kertaa toivottavasti oikealla osoitteella) ;)

Hanne (korttitehdas) kirjoitti...

Say - kiitos siitä kortista, tuli perille kuitenkin ;) Postaisin sen, mutta olen niin tehokkaasti siivoillut paikkoja, jotten muista mihin sen laitoin... =(